stinalill

Alla inlägg den 27 november 2008

Av Stina - 27 november 2008 22:03

Så förbenat trött - bly i ögonlocken.... Men det var ju ingen nyhet precis.... Det blev inte bättre, när jag slutade med den antiinflammatoriska medicinen. Fast jag försökte intala mig det... Men jag tränar i alla fall alla rörelser, som sjukgymnasten gav mig - två gånger om da´n. Så jag KOMMER att bli helt okej i mitt ben.... Därmed basta!


Har sytt idag - mellan vilopauserna. Men jag är inte klar än. Har quiltningen och kanten kvar - det tar jag imorr´n. Och jag har oxå satt upp en annan köksgardin - LITE juligt! Jag ville passa på att tvätta den som satt uppe, när jag hade tvättdag idag. Men se tvätta fönsterna tänker jag inte göra!! Även om det är Londondimma ute.... Det får vänta till flytten. Funderar på att anlita en städfirma faktiskt till flyttstädet.


Så har all snö försvunnit i ett nafs! Skönt tycker jag, men synd för ungarna som vill leka i snön. På söndag får ni som kan, åka till Abrahamsgården i Norberg och rösta på min grantavla!! Hon som har hand om det, trodde det skulle bli ca 20 grantavlor som ställs ut. Spännande att se hur de andra har löst uppgiften....


Sängen lockar....

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards