stinalill

Alla inlägg den 19 november 2008

Av Stina - 19 november 2008 21:23

Så här blev alltså duken av "lapphelvetet" jag skrev om tidigare!   Bakgrundstyget är inte vitt i verkligheten, utan snarare ljust begie. Och, som sagt, det blev för många olika tyger i mönstret - tycker jag. När jag hade quiltat färdigt och var klar att sy dit kantbandet, såg jag, att fyra rutor satt fel!! Sprätta, sprätta och sy om.... Kanske inte så konstigt, att jag känner mig less på den.


Nu ska jag ta itu med att sy en gran!! Anita ("min" Anita är min tidigare terapeut) hade med sig en pannå till mig igår. Abrahamsgården i Norberg hade utlyst en tävling med att göra en gran i valfritt mateial. Den ska vara klar och inlämnad den 26 november, så jag lär väl lägga på en rem. Sen blir det venissage den 30 november - på skyltsöndagen! Inte för att jag är mycket för tävlingar, men det är ju en kul grej.... Mest spännande blir det, att se de andras alster!!


Egentligen skulle jag ha följt Lotta och Heffa till Västerås idag på shoppingtur. Men jag kände, att det skulle bli för jobbigt. Även när jag bara är hemma, är jag tvungen att gå och lägga mig minst en timme två gånger om da´n. Fast jag INTE VILL - jag måste, för ögonlocken ramlar ner av tyngden. Annars hade det varit kul med en shoppingrunda, Jag har en lång lista..... Undrar om den här tröttheten ska hålla i sig till flytten oxå....?? Då kommer jag att bryta ihop.... Just nu hoppas jag, att det är en biverkning av de antiinflammatoriska tabletterna jag äter. Jag har två tabletter kvar.... Så fram emot helgen skuttar jag ut och kastar snöboll!!

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards