stinalill

Alla inlägg den 20 november 2008

Av Stina - 20 november 2008 22:23

Tänk när mumlorna är tillbaka, solen värmer, sandaler på, plask i vattnet, massäck på solvarm klippa..... Det ni - är annat än att skrapa is och halka runt i tjockjacka och varmvantar.... Å va skönt det ska bli!!!


Lite sen in på bloggen idag. Har sytt in i det sista. Det är fortfarande roligt, när jag inte riktigt vet hur det ska bli - granen är på plats på tavlan och himlen. Men ska det komma en liten ängel eller en vätte....?? Får kanske se det imorr´n - hur det blir.....


En får tacka och buga för fint beröm - kul att höra att ni tycker om duken :))  Jo hej du Ankie - det är klart jag vinner tävlingen - vad annars ;) Förresten Ankie jag lånar gärna med mig lite flyttkartonger hem efter jul!! Och så´na där vindsnurror du talar om Ankie, kommer t o m jag ihåg ifrån, när jag var liten!! Det fick jag och kusin Gittan av faster Karin nå´n sommar, när jag var där. Roligt att du oxå har lite ljusa minnen av din barndom Annikken <3


Idag har jag oxå ringt och beställt tid hos min familjeläkare Ola. Jag står inte ut med den här tröttheten, som ramlar över mig stup i kvarten. Som vanligt har Ola väldigt ont om tider - han är väldigt duktig och bra - och populär.... Fick tid den 18 december!! Men bättre sent än aldrig. Sen får jag hoppas, att han försöker se hela mig. Annars ser ju kardiologen hjärtat och inget annat. Ortopeden ser rörelseapparaten och inget annat.  Men jag hänger ju faktiskt ihop med alla mina delar!! Än så länge i alla fall.....


Imorr´n ska jag oxå åka och få däcken bytta på bilen. Det går ju inte att komma ifrån - det ÄR ju vinter antingen jag vill eller inte. Så ska jag handla lite på Coop, så jag överlever helgen. Och efter det är jag antagligen så trött, att det är sängen som gäller.....


Och nu ska jag gå i säng, innan jag trillar isär.....

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards