stinalill

Alla inlägg den 16 november 2008

Av Stina - 16 november 2008 21:50

Det här har alltså jag sysslat med idag! Skurit till lappar i olika storlekar och olika färger. Och jag går efter ett mönster!! Det brukar jag inte göra, eftersom det är så krångligt. Och det ÄR krångligt! Det blir mycket tänka och allt emellanåt feltänk - med sprätta som följd. Men nu har jag givit mig in i "leken" och får väl se till, att slutföra det hela.... Just nu ser det ju ut som rena kalabaliken.....


Ja du Erik - jag fick telefonen till "reapris"  då artonhundrakallt!! Vem skulle betala 25.000 för en telefon i dagsläget.... Om man då lägger till dagens penningvärde oxå.... Jösses!! Bra att något har blivit billigare och bättre!!


Just nu är jag SÅÅÅ trött - ögona har blytyngder och jag måste bara ta mig til sänghalmen. Det tar på att tänka ;) Men allvarligt talat - det kan inte vara meningen, att man ska vara så här trött stup i ett. Men som sagt - det kanske blir mer skrivet imorrn....

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards