stinalill

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Stina - 17 september 2009 20:51

  

Kom iväg idag och köpte lite höstblomster till balkonglådorna. Fast ljungen tycker jag inte ser naturlig ut.... Men det var det bästa alternativet. Sen fanns det gul,vit, grön, blå ljung!! Men dom såg ännu mer onaturliga ut. Jag reducerar antalet balkonglådor till två nu - nå´n måtta får det vara Flört Ännu har jag inte plantat dom i jord, utan bara ställt ner krukorna. Det är inte naturligt med brådska heller.....


Så ett besök hos tandläkaren idag oxå. Pengarna rullar.... Men det blev faktiskt inte såå dyrt - 408 slantar för en undersökning! Inga hål, men han ville ha mig tillbaka, för att ta bort tandsten. Jag vägrar ju att gå till tandhygienisten - har dåliga erfarenheter av så´na. Så för mig duger bara Johan - bara han som får rota i truten på mig....


Känner mig rätt låg idag. Frös som en hund på eftermiddan. Så jag tog flieströjan på och kröp ner i sängen. Och låg och kollade på en massa ointressanta program i flera timmar. Bortslösad tid.... Vet inte om det är den här förb.... halsen som spökar ännu. Har fortfarande svid i halsen - det vill inte gå över. Men jag är ju inte sjuk. Kanske nå´n infektion som ligger där och väntar på att få bryta ut. Ja, ja om hundra år har det gått över - om tusen år är det glömt....


Den där jäkla svininfluensan gör mig tokig!! Hur 17 kan man förstora upp en influensa så in i bäng...?? Den gamla vanliga influensan skördade oxå liv. Men nu har media fått fnatt - ingen urskiljning alls! Och VARENDA dag - på TV-nyheterna, i tidningar och radio!! Man skulle ju kunna tro att världens undergång är nära!! Antar att katastroffolket blev skitglada över, att få nå´t att bita i. Nu fick dom anledning att visa sin "beredskap" och effektivitet. Så dom inte mister sitt jobb - tänk vad duktiga dom är.... "Sveriges beredskap är god - vi är i stargroparna att möta digerdöden" huuaaahooo


Färdiggnällt. Punkt. Sov sött alla människobarn!

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards