stinalill

Alla inlägg den 12 december 2008

Av Stina - 12 december 2008 02:16

....att sova igen. Trött så ögona gick i kors. Men hjärnan fattar inte, att det är dax att lägga av, tänka på ingenting och vila sig.... återhämta sig.... bygga upp immunförsvaret..... Ska det fortsätta så här, kommer jag väl att åka på nå´t skit för kroppen snart. Ska iväg och träffa barn och barnbarn och byta virus med dom..... En liten lunginflammation kanske hälsar på så småningom.... De var ju efter förra julen som jag åkte på förkylning och lunginflammation. Hamnade på sjukan och så började den här skiten med förmaksflimmer och hjärtsvikt.


Ja vad ska man göra mitt i natten, när John Blund har rymt.... Jag har druckit te med några smörgåsrån. Vet inte om det är läge att börja packa.... Skulle försöka dra igen dragkedjan på en av sovsäckarna - misslyckades. Kanske ska försöka igen... Så jag kan rulla ihop den i fodralet sitt. Rulla ihop filtar och plädar och packa i plastsopsäckar... Jaaa Det finns så himla mycket att göra. Och här sitter jag och stirrar på en skärm mitt i natten..... och så snart jag kommer i vertikalläge känner jag hjärtat slår lite hipp som happ. Det går inte att ignorera hjärtslagen, hjärtat sitter i halsgropen och hoppar.... Och tankarna flddrar från det ena till det andra hela tiden. Fast jag säger åt dom, att ta paus..... Men nu har jag ju sovit flera nätter, så jag ska väl inte gnälla i onödan..... Men av lite speciella anledningar skulle jag vilja vara pigg och på alerten imorr´n.....


Nej jag ska nog ta en dust med sovsäcksdragkedjan igen - så nå´n nytta blir gjord....

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards