stinalill

Direktlänk till inlägg 1 december 2008

Alla kusinbarnen

Av Stina - 1 december 2008 21:59

Jösses vad stolt jag är över mig själv!! Jag lyckades scanna in fotot, beskära det, byta till jpg-fil och få in det i rätt mapp!! Inte illa pinkat av en pappskalle....


Chatarina skrev nå´t om en kusinträff. Jaså - det hade jag inget som helst minne av. Men - i min fotolåda hittade jag detta idag!! Från vänster Robert, Chatarina, Ulrika, Mariana, Ankie och Ann-Louise. Sittande är det Andreas och Preben. Känner ni igen er??? Kortet lär väl ha tagits sådär 1987 - 88??? Tydligen var det modernt med krulligt hår i alla fall..... Kolla in Preben - han har SLIPS!!

 
 
Ingen bild

Ann-Louise

1 december 2008 22:16

HERREGUD!!!

 
Ruth

Ruth

1 december 2008 22:55

Så roligt för ungdommarna att få se denna bilden där dom är så många. Du får skicka den till dom på mail, kul att spara och se.
Stilig med slips hehehe, nog svårt att få på han det i dag, det är ute nu, det som var inne då :)

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Medresenärska

Medresenärska

2 december 2008 10:18

Mysigt kort. Nr3 från vänster trodde jag vars du för det var mycket likt. Se så fel man kan ha.

Sitter slipsen kvar än i dag??? Ja, jag menar ... tar han gärna på sig den eller kör han uppknäppt??
KRam

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ankie

2 december 2008 17:43

Jodå mamma, vi har haft kusinträff långt efter det att kortet är taget. Minnet sviktar men kan det ha varit i början på år 2001? Nej - stämmer säkert inte.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina - 24 oktober 2021 20:03

Ja inte vet jag..... det blev måånga knapptryckningar bara innan   jag kom hit!! Och hittade VAR jag skulle börja skriva nånstans.   Det tar allt ett tag, innan minnet poppar upp efter så många år.   så här nära ska ju t ex inte radern...

Av Stina - 31 december 2015 16:29

Så har julen kommit och försvunnit..... Den 22 dec åkte jag Riksfärdtjänst till fam Bergefur i Bennarby. Det är fantstiskt, att få åka taxi - 20 mil enkel resa!! Och xtra tacksam var jag på återresan den 27, då det var riktigt snöoväder!! Med många a...

Av Stina - 31 december 2015 12:45

Jaaa här är jag igen!!! Både jag och eventuella läsare har nog trott, att jag har slutat blogga.... Men det har jag ändå inte - även om det var ca tre månader sen jag skrev nå´t. Jag har känt mig så negativ, så det har jag inte velat dela med mig av....

Av Stina - 21 oktober 2015 01:14

Så blev det då en uppesittarnatt - igen.... Jag hade en "dejt" med Dr Amin i Köping idag. Och efter det kommer tankefjärilarna flygande. Och jag mitt nöt, ångrar att jag inte bad nå´n av döttrarna eller en vän att komma med - för att lyssna och ställ...

Av Stina - 9 oktober 2015 01:20

Ja nog har den där stora, lyckliga tacksamheten försvunnit. Men jag minns den som om alla möjligheter helt plötsligt öppnades!! Jag var frisk!!! Bara jag tränade upp konditionen nu, så skulle alla dörrar vara öppna för mig. Rent utav kanske jag skull...

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards